Producenci
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: akordeon@vip.onet.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Leszczynowa 14, 18-400 Łomża , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Zwroty i reklamacje nie dotyczą produktów cyfrowych, opłaconych i nie pobranych przez klienta - możliwe są tylko w przypadku, gdy plik został pobrany i jest on błędny lub uszkodzony (np. gdy nie można go w całości otworzyć).

Zwroty i reklamacje nie dotyczą też publikacji wydawniczych (książek), które zostały wysłane nie uszkodzone, a po ich otrzymaniu klient stwierdza, że nie odpowiada mu treść lub np. forma opracowania zapisu nutowego, bo np. jest zbyt trudna lub za łatwa. Książki podlegają ochronie praw autorskich i wydawniczych; klient po ich otrzymaniu mógł zrobić ich kopię (zdjęcia, ksero, skan), a potem odesłać, zasłaniając się powodami wyżej wymienionymi. Dlatego też nie przyjmujemy zwrotów książek, które podlegają ochronie praw autorskich i wydawniczych.

Reklamacje nie dotyczą też rodzaju (formy) opracowań nutowych - na stronie informacyjnej jest adnotacja:
"E-nuty w wersji podstawowej (na keyboard) dostępne są w cenie min. 6 zł za utwór. Jeśli utwory są opracowane na inne instrumenty to znajdują się one w oddzielnych kategoriach, a informacja o opracowaniu jest dostępna na stronie utworu. Koszt takich opracowań jest większy niż 6 zł."
Dlatego też, gdy klient zakupi opracowanie za np. 6 zł, a później zgłasza reklamację, bo nie doczytał regulaminu, a myślał, że zamawia opracowanie na fortepian lub na orkiestrę, to taka reklamacja nie może być uwzględniona, ponieważ informacja o formie opracowań utworów jest podana na stronie sklepu.

W innych sytuacjach od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: akordeon@vip.onet.pl lub drogą pocztową na adres ul. Leszczynowa 14, 18-400 Łomża .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Leszczynowa 14, 18-400 Łomża

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl